پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:

کاهش 40 درصدی شکایات در حوزه فناوری اطلاعات

کاهش 40 درصدی شکایات در حوزه فناوری اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی در شش ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در شش ماهه اول سال جاری حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی افزود: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد هزار و 428 مورد در حوزه اینترنت، 485 مورد تلفن همراه، هفده مورد خدمات پستی، هشت مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 16 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش افزوده است که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
احمدی ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود 40 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از پنج روز کاری به 0.3 روزکاری رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تصریح کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی برای رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان برای ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۶۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید