اخبار

نیمه شب گذشته انجام شد؛

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از روند اجرای فرایندهای پستی

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از روند اجرای فرایندهای پستی
نیمه شب گذشته، مدیرعامل شرکت ملی پست، به طور سرزده از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید و در جریان آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی قرار گرفت.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از شرکت ملی پست، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست، در بازدید سرزده از اداره کل تجزیه و مبادلات گفت: آماده‌سازی مطلوب و رهسپاری به‌موقع مرسولات از مهم‌ترین شاخص‌های تعهد به مشتریان شبکه پستی کشور است.

وی با اشاره به فعالیت تجزیه و مبادلات کشور در سه شیفت و با تمام ظرفیت تصریح کرد: اجرای صحیح عملیات پستی، گامی مهم و اساسی در رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت آنها است.

مدیرعامل شرکت ملی پست به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات پستی در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از تلاش ویژه کارکنان شبکه پستی کشور در این شرایط تشکر می‌کنم و امیدوارم این تلاش‌ها کمک بزرگی به کاهش تردد هموطنان در شرایط شیوع ویروس کرونا باشد و به ارتقای سلامت عمومی بیانجامد.

نعمتی ضمن نظارت بر اجرای فرایندهای پستی، بر لزوم حفظ و ارتقای روز افزون کیفیت خدمت‌رسانی شرکت ملی پست به عنوان دومین نهاد خدمات‌رسان پس از شبکه بهداشت و درمان کشور در بحران شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست در این بازدید، با کارکنان شیفت شبانه و مدیران این اداره کل گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و دشواری‌های کار آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید بهزاد اقبالخواه عضو هیئت‌مدیره، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل تجزیه و مبادلات، محسن وطن‌پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس‌ها، محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان حضور داشتند.

 

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۱۶۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید