اخبار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد:

طی دو سال، شاخص های ارتباطات در یزد ارتقا یافته است

طی دو سال، شاخص های ارتباطات در یزد ارتقا یافته است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با تاکید بر هماهنگی و استفاده از ظرفیت های ادارات زیر مجموعه وزارت در استان گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که مردم، مسئولین محلی و مدیران ارشد استان، از برنامه ها، اقدامات و نتایج عملکرد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلع شوند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور روابط عمومی های فاوای استان تشکیل شد، با بیان اینکه در دو سال گذشته، وضعیت شاخص های فاوای استان یزد ارتقاء چشمگیری داشته و در ادارات تابعه نیز خدمات قابل توجهی ارائه شده، اطلاع رسانی این شاخص ها و خدمات را به مردم و دریافت بازخورد و نظرات مخاطبان را از وظایف روابط عمومی ها دانست.

وی با بیان این که تبلیغات با روابط عمومی تفاوت بسیار دارد، افزود: روابط عمومی ها باید با بیان صادقانه و به دور از بزرگنمایی مردم را در جریان نتیجه عملکرد ادارات و سازمان ها قرار دهند و از طرفی، نظرات و انتقادات مردم را به سیستم منتقل کنند تا اصلاح مستمر وضعیت در جهت حفظ سطح رضایت عمومی از خدمات فراهم شود.
 
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های فاوای استان یزد، با حضور محمدرضا پاکدل، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، روابط‌عمومی‌ این اداره کل، ارتباطات زیرساخت، پست، پست‌بانک و مخابرات منطقه یزد برگزار شد.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۱۱۴

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید