اخبار

رسیدگی به 678 شکایت ثبت شده در سامانه 195 از ابتدای سالجاری در کردستان

رسیدگی به 678 شکایت ثبت شده در سامانه 195 از ابتدای سالجاری در کردستان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، از ثبت 678 مورد رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه 195 در 9 ماهه ابتدایی سال 98 در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی، مدیرکل ICT این استان با ذکر این مطلب گفت: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 678 مورد بوده است که از این تعداد شکایات حوزه اینترنت 359 مورد، تلفن ثابت 81 مورد، تلفن همراه 198 مورد، خدمات پستی 8 مورد، تشعشعات دکل های مخابراتی 6 مورد، دفاتر پیشخوان 16 مورد و خدمات ارزش افزوده 10 مورد، در مدت زمان مذکور در سامانه 195 استان کردستان ثبت و با میانگین زمان هشت روز کاری، کل این شکایات مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی سامانه 195 را مهمترین راه ارتباطی مطالبه گری از بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: سامانه 195 سامانه ای تخصصی رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: در همین راستا از ابتدای سال 98 تاکنون استان کردستان کمترین شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در میان استانهای تحت پوشش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور داشته است.

۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۱۴۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید