اخبار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری:

توزیع سریع مرسولات باعث رضایت مشتریان پست شده است

توزیع  سریع مرسولات باعث رضایت مشتریان پست شده است
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری از رضایتمندی مردم استان در توزیع به موقع و مطلوب کارت های سوخت خودروها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، از باجه توزیع کارت سوخت خودرو اداره کل پست استان بازدید کرد.

وی با حضور در جمع کارکنان پست گفت: عملکرد کارکنان  اداره پست در توزیع کارت های سوخت خودروها و برخورد مناسب با مراجعین در چند روز اخیر مطلوب بوده و با توجه به حجم زیاد مراجعات مردم، توزیع به نحو مطلوب انجام شده و کارکنان با پاسخگویی به موقع باعث رضایتمندی حداکثری مردم  از خدمات ارائه شده توسط این اداره شده است.

بلالی توزیع به موقع و با دقت را باعث کاهش مراجعه مردم به ادارات پست دانست و افزود: یکی از اولویت های پست ، توزیع و تحویل به موقع مرسولات و رسیدگی به شکایات مردمی بوده که با توجه به سیاست های اتخاذ شده خدمات ارائه شده بهبود یافته و تجهیز باجه های معطله و تجزیه و مبادلات کیفیت ارائه خدمات در این اداره افزایش قابل توجهی یافته است.

وی مبادله و توزیع سریع مرسولات را باعث رضایتمندی مشتریان و افزایش میل آنها به استفاده از خدمات قابل ارائه توسط پست اعلام کرد. 

بر اساس این گزارش، پس از اعلام سهمیه بندی بنزین طرح توزیع کارت های هوشمند سوخت از تاریخ 24 آبان ماه در ادارات پست استان شروع و تاکنون 1600 کارت سوخت توزیع و تحویل متقاضیان شده است .

۲۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲
تعداد بازدید : ۳۵۹

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید