اخبار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم :

لازمه افزایش خدمات در دفاتر پیشخوان، افزایش تکریم ارباب رجوع است

لازمه افزایش خدمات در دفاتر پیشخوان، افزایش تکریم ارباب رجوع  است
مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان قم از چگونگی افزایش خدمات در دفاتر پیشخوان دولت با افزایش تکریم ارباب رجوع وارتقای کیفیت در این دفاتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، سید رضا موسوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در ابتدای جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت که با حضور تمام اعضا ومدیران دستگاه ثبت احوال برگزار شد، با اشاره به اهمیت واگذاری خدمات الکترونیک دستگاههای اجرایی به این دفاتر گفت: دستگاههای اجرایی طبق مقررات باید در واگذاری خدمات به دفاتر توجه ویژه داشته باشند .

موسوی در ادامه افزود: هدف از واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان، سهولت دسترسی به خدمات و افزایش نقاط تماس در راستای تکریم ارباب رجوع است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین تصریح کرد: لازمه افزایش خدمات در دفاتر پیشخوان، افزایش تکریم ارباب رجوع و ارتقای کیفیت در ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان است.

در ادامه جلسه مشکلات فی مابین دستگاه خدمات دهنده ثبت احوال با دفاتر پیشخوان دولت در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۲۶۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید