اخبار

مدیرکل ارتباطات همدان:

دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیکی با دفاتر پیشخوان میسر است

دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیکی با دفاتر پیشخوان میسر است
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان گفت: این دفاتر بیانگر خدمت دولت به مردم است و دولت این دفاتر را برای افزایش سطح دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیکی در کشور راه اندازی کرده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این جلسه بر اهمیت ارائه مطلوب خدمات و تکریم دائم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: زمانی می توانیم رضایت ارباب رجوع و شهروندان را کسب کنیم که بتوانیم خدمات با کیفیت ارائه کنیم.

ساکی افزود: اداره کل ارتباطات به عنوان نماینده وزارت ارتباطات در استان، با توجه ویژه به نیازهای شهروندان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با نظارت مستمر، سعی در کاهش نارضایتی ها در این بخش را دارد و در صورت ایجاد مشکل، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می سازد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان تصریح کرد: بدون شک با ارائه خدمات مطلوب و شفاف در دفاتر پیشخوان، کاهش فساد دولتی و اداری را در بر خواهد داشت و ماحصل این شفافیت، رضایت شهروندان خواهد بود.

ساکی با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه خاطر نشان کرد: تمام دستگاههای اجرایی، وزارتخانه ها، سازمانها و شرکتها و موسسات دولتی و غیر دولتی موظفند نسبت به برون سپاری خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

 

۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان |
تعداد بازدید : ۵۸

اظهارنظر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید