اخبار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران:

پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مدیران است

پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مدیران است
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با حضور در مرکز سامانه سامد (111)، ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد 111) از طریق تلفن پاسخگوی سوالات، مشکلات و مطالبات مردم بود.

در این برنامه که با هماهنگی اداره کل بازرسی استانداری تهران و حضور نمایندگان اپراتورهای همراه و مخابرات منطقه تهران در روز شنبه مورخ 98/8/4 از ساعت 9 الی 11 انجام شد، رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران پاسخگوی مشکلات مردم بود. شهروندان استان تهران از اقصی نقاط استان با تماس با شماره 111، مستقیم با مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران صحبت و مشکلات خود را در حوزه های مختلف ارتباطی از جمله تلفن ثابت و همراه و همچنین دفاتر پیشخوان دولت مطرح و پاسخ دریافت کردند.

رضایی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مدیران است، یادآور شد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران در راستای سیاست های وزارت که توجه جدی به حقوق شهروندی و رعایت حق الناس دارد، همواره پذیرای مردم در حوزه های تخصصی بوده و خود را مکلف به پاسخگویی به مردم می داند.

وی افزوئ: شهروندان می توانند مشکلات و شکایات خود را در حوزه ارتباطات را از طریق  تماس با شماره 195 در میان بگذارند تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار بگیرد.

۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۳۱۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید