اخبار

به طور سرزده انجام شد،

بازدید مدیر کل ارتباطات استان تهران از امور مشتریان یک مرکز مخابراتی

بازدید مدیر کل ارتباطات استان تهران از امور مشتریان یک مرکز مخابراتی
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران به منظور بررسی چگونگی ارائه خدمت و پاسخگویی به مشتریان از بخش امور مشتریان مخابرات منطقه تهران در مرکز مخابراتی شهید فرد اسدی بازدید و با مشترکان گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان به منظور بررسی و ارزیابی چگونگی ارائه خدمات به مشتریان به طور سرزده از امور مشتریان مرکز مخابراتی شهید فرد اسدی در منطقه 9 تهران بازدید و در خصوص کیفیت خدمات دریافتی با مردم گفت و گو کرد.

رضایی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به مردم، تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع را یک اصل برشمرد و گفت: تضمین حقوق شهروندان و رعایت مصالح آنها سیاست اصلی وزارت ارتباطات است و حق الناس یکی از خطوط قرمز تعریف شده توسط وزیر ارتباطات است که همه اپراتورها و مخابرات موظف به رعایت آن هستند.

وی افزود: ما از مطالبه حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و در دعوای بین مردم و اپراتورها هر جا حقی از مردم ضایع شده باشد طرف مردم خواهیم بود و در احقاق حقوق آنها با هیچ کس تعارف نداریم و از ابزارهای قانونی برای اعمال نظارت بهره می بریم.

۸ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۳۸۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید