پرش به محتوای اصلی

اخبار

شرایط ثبت نام و اخذ پروانه پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی

شرایط ثبت نام و اخذ پروانه پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی

برای ورود به بخش ثبت نام ابتدا 4 بخش زیر را مطالعه فرمایید.

 

 

بخش اول: شرایط ثبت نام و اخذ پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی:

 

 

الف- اشخاص حقیقی(صرفاً در روستاها)

           -  داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

           -  اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

           - نداشتن پیشینه کیفری موثر، عدم اشتهار به فساد منجر به محرومیت از حقوق اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر

           -  دارا بودن گواهی انجام خدمت وظیفه یا معافیت دائم از انجام آن برای افراد ذکور

           -  عدم اشتغال در دستگاه های اجرائی موضوع ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری و نیروهای مسلح

           -  دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی

 

ب- اشخاص حقوقی(در شهرها)

             -  متقاضیان ثبت نام برای دفاتر شهری علاوه بر رعایت نکات فوق، فقط می توانند از طریق ثبت شرکت(حقوقی) اقدام نمایند:

                     1. ثبت شرکت با موضوع فعالیت «ارائه خدمات پیشخوان دولت الکترونیک از قبیل ایجاد و بهره برداری و انجام کلیه خدمات مرتبط و قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی»

                    2. درصورتیکه از قبل شرکتی دارند میتوانند با اضافه نمودن خود در هیات مدیره(با امتیاز صاحب امضاء) و ویرایش موضوع فعالیت در اساسنامه مطابق فوق ثبت نام نمایند

            -  نداشتن بدهی قطعی معوق بانکی، مالیاتی و بیمه ای مطابق قوانین و مقررات مربوط و براساس فهرست ارائه شده از سوی مراجع ذیربط؛

            -  دارا بودن شرایط تعیین شده در خصوص اشخاص حقیقی برای مدیرعامل یا صاحب امضاء معرفی شده، الزامی است؛


        -  حق امتیاز صدور پروانه برای استان بوشهر؛

                         الف- مرکز استان  مبلغ 408.216.000 ریال ویژه شهر بوشهر

                         ب- شهرهای با جمعیت بیش از 50هزار نفر مبلغ 204.108.000 ریال مانند برازجان و گناوه

                         پ- سایر شهرها مبلغ 68.036.000 ریال

                         ت- روستاها مبلغ 6.803.600 ریال

(این مبالغ برای سال 1400 بوده و مطابق با تورم سالیانه اعلامی توسط مرکز آمار این مقدار افزایش می باشد)

       -  حداقل فضای مورد نیاز برای ایجاد دفتر پیشخوان شهری 50 متر مربع می باشد.

       -  حداقل فضای مورد نیاز برای ایجاد دفتر ICT روستایی 20 متر مربع می باشد.

 

نکته 1: فیش واریزی جهت حق امتیاز صدور پروانه، پس از طی مراحل قید شده، در سامانه اعلام می گردد.

نکته 2: بجز

نکته 3: جهت پرسش سوالات خود از کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با شماره  33542255 و 33542266 تماس حاصل فرمایید.

 

 

بخش دوم: اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) روستایی

  

برای مطالعه اصول حاکم اینجا کلیک کنید.

 

 

بخش سوم: راهنمای ثبت نام

 

برای مطالعه راهنمای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

 

بخش چهارم: تایید هویت حقیقی/حقوقی (استعلام حراستی)

 

به موازات ثبت نام در سامانه صدور مجوز CRA، لازم است متقاضی گرامی در سامانه استعلام حراست نیز ثبت نام کند.

 

 

در صورتی که بخش های بالا را به طور کامل مطالعه کرده اید برای ثبت نام در سامانه صدور مجوز CRA روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

لازم است به طور همزمان در سامانه استعلام حراست جهت تایید هویت حقیقی/حقوقی ثبت نام کنید.

 

لینک ثبت نام در سامانه استعلام حراستی

 

 

 

 

 

۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۸,۳۲۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید