اخبار

پاسخ شرکت پست به شکایت یک شهروند

پاسخ شرکت پست به شکایت یک شهروند
انتقاد یک شهروند تهرانی از پست رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، در پی شکایت جناب آقای علی مولوی یکی از شهروندان تهرانی در خصوص نرسیدن به موقع مرسوله خود و انعکاس آن در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بلافاصله موضوع را بررسی و ضمن مرتفع کردن مشکل ایشان رضایت این شهروند محترم را جلب کرد. متن رضایت نامبرده در زیر آمده است.

 انتهای پیام

۱ آبان ۱۳۸۵ ۰۸:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۷۲۵

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید