اخبار

طی سه ماهه دوم سال جاری، واحد 190 به 730 هزار و 200 تماس مردمی پاسخ گفت

واحد ارتباط مردمی 190 روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران در سه ماهه دوم سال جاری به 730 هزار و 200 تماس مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، تعداد 608 هزار تماس توسط سیستم مکانیزه و 99 هزار تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شده است که بیشترین پاسخ به متقاضیان درخصوص سیستم گویای ریزمکالمات 1818 و شبکه هوشمند (IN) بوده است.
براساس همین گزارش، سیستم مکانیزه واحد ارتباط مردمی با 90 خط آماده پاسخگویی به مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان تهرانی می‌باشد.
انتهای پیام

۵ مهر ۱۳۸۵ ۱۱:۵۲
تعداد بازدید : ۳,۵۱۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید