اخبار

حرکت بازاریابی بانک به سمت خدمات نوین مبتنی بر فناوری / نگاه به نیازهای روز جامعه در طراحی خدمات بانکی

حرکت بازاریابی بانک به سمت خدمات نوین مبتنی بر فناوری / نگاه به نیازهای روز جامعه در طراحی خدمات بانکی
عضو هیات مدیره پست بانک با اشاره به رویکرد این بانک برای ارائه خدمات گفت: پست بانک در طراحی خدمات جدید بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلام حسین صباغی عضو هیات مدیره در مراسم معارفه رییس جدید اداره کل بازاریابی پست بانک ایران گفت: برای تحقق برنامه ایران الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، جهت گیری سیاست های بازاریابی و طراحی محصول در پست بانک به سمت خدمات نوین مبتنی بر فناوری است و تلاش می کنیم باجه های روستایی از محل مراجعه مردم به محل پشتیبانی خدمات الکترونیک بانکی تبدیل شوند.
وی تغییر مدیریت اداره کل بازاریابی را تقویت رویکرد فناورانه در پست بانک اعلام کرد و افزود : با تقویت برنامه های فناورانه، سرعت تبدیل نیازهای جامعه به سرویس بانکی رشد می کند و سهم ما از بازار خدمات بانکی افزایش می یابد.
صباغی حمید قیطاسوند را از مدیران جوان و خوشفکر بانک معرفی کرد  و گفت: رویکرد جوانگراسی و تخصص محوری در انتخاب مدیران، آینده خوبی برای پست بانک رقم می زند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم از سیدحسین ابطحی رییس پیشین و کامران کاویانی مسوول اداره کل اداره کل بازاریابی تقدیر و حمید قیطاسوند به عنوان سرپرست اداره کل بازاریابی معرفی شد.

۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
تعداد بازدید : ۵۰

اظهارنظر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید