اخبار

معاون حقوقی و امور مجلس خبر داد:کاهش شکایات مردمی از مجموعه وزارت ارتباطات

معاون حقوقی و امور مجلس خبر داد:کاهش شکایات مردمی از مجموعه وزارت ارتباطات
دور سوم سفرهای استانی شکایت های مردمی از مجموعه وزارت ارتباطات و سازمان ها و شرکت های تابعه، نسبت به گذشته کاهش یافته است.
مهندس خواجه پور، معاون حقوقی و امور مجلس، در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:دیدارهای مردمی در دور سوم سفرهای استانی از ویژگی های جدید و بهتری برخوردار شده است.
وی افزود: در دور جدید، نمایندگان هر یک از وزارت خانه ها در ساختمان حوزه کاری خود پذیرای مردم هستند که این موضوع موجب رسیدگی سریعتر به شکایات و یا پیشنهادات مردمی شده است.
وی خاطر نشان کرد: از آن جایی که مسوولان تخصصی استان در ساختمان حضور دارند، موارد مطروحه مستقیماً از طریق آن ها پیگیری می شود.
مهندس خواجه پور تصریح کرد: به نظر می آید مردم از روش جدید رضایت مندی بیشتری دارند چرا که موجب شده از رفت و آمدهای بی مورد جلوگیری به عمل آید.
معاون حقوقی و امور مجلس دیدار با نخبگان را یکی دیگر از ویژگی های جدید بازدید مردمی در دور سوم سفرهای استانی دولت دانست و گفت: نخبگان علمی شرکت ها در هر استان در سطح دانشجوی دکتری به صورت جمعی در محل ستاد حضور پیدا می کنند و طرح ها و برنامه های خاص خود را مطرح می کنند.
وی ادامه داد: طرح ارایه شده از سوی نخبگان استان ها، طرح های بسیار ارزنده ای بوده است که معاونت آموزش، پژوهش و امور بین الملل وزارت ارتباطات نیز از آن ها استقبال خوبی را داشته است.
مهندس خواجه پور با بیان اینکه کمتر از 10 درصد سوالات مردمی مربوط به مسائل فنی بوده است تصریح کرد: دل نگرانی برخی پرسنل مخابرات از سرنوشتشان پس از خصوصی سازی و برخی ابهامات در خصوص واگذاری مخابرات از جمله آن ها است که با توضیحات ارایه شده به مردم، نگرانی آن ها مرتفع می شود.
۲۷ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰
تعداد بازدید : ۲,۴۹۶

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید