اخبار

مدیر کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی خبر داد:استفاده بیش از 23 هزار نفر از سرویس پست ویژه

مدیر کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی خبر داد:استفاده بیش از 23 هزار نفر از سرویس پست ویژه
از زمان بهره برداری از سرویس پست ویژه تاکنون 23 هزار نفر از این سرویس استفاده کرده اند.
دکتر رضا فاضل، مدیر کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی، در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت پست به منظور مقابله با چالش های پیش رو، مبادرت به راه اندازی سرویس های نوین پستی نظیر "پست ویژه" کرده است.
وی افزود: این سرویس نسبت به سایر سرویس های شبکه پستی سرعت بیشتری داشته و مردم می توانند با استفاده از این سرویس مرسولات خود را حداکثر تا 10 صبح روز بعد به مقصد برسانند.
وی با بیان این مطلب که این سرویس از 17 مهر ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: سرویس پست ویژه در فاز اول از مراکز استان به مراکز استان و در تهران از تمامی دفاتر پستی به مراکز استان ها در سطح کشور اجرا می شود.
رضا فاضل تصریح کرد: متقاضیان باید برای استفاده از این سرویس، مرسولات خود را حداکثر تا ساعت 14 به مراکز پستی تحویل دهند.
وی در خصوص مزایای استفاده از این سرویس ادامه داد: به منظور حفظ کرامت مشتری در صورت تأخیر در تحویل بسته پستی، شرکت پست ضمن تحویل رایگان مرسوله، به میزان دو برابر هزینه پرداخت شده را به عنوان هزینه تاخیر پرداخت خواهد کرد.
وی تأکید کرد: همچنین بیمه مرسولات به صورت اظهاری نیز برای این سرویس در نظر گرفته شده که با توجه به درخواست مشتری، مرسولات بیمه خواهند شد.
مدیر کل پست مستقیم و سرویس های نوین گفت: متقاضیان می توانند به کمک شماره رسید خود و با مراجعه به سایت پست ویژه، به صورت بر خط (Online) نسبت به رهگیری مرسولات خود اقدام کنند.
وی افزود: راه اندازی این سرویس تأثیر به سزایی در صرفه جویی در وقت و هزینه افراد و سازمان ها و کاهش ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا را دارد.
انتهای پیام
۲۶ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۷۷۶

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید