اخبار

مدیر عامل شرکت پست خبر داد: راه اندازی 707 دفتر خدمات بر خط پستی

مدیر عامل شرکت پست خبر داد: راه اندازی 707 دفتر خدمات بر خط پستی
سرویس پست اینترنتی برخط (Online) در 707 دفتر پستی راه اندزای شده است.
دکتر محمد حسن محبیان ، مدیر عامل شرکت پست در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این دفاتر در مراکز استان ها و همچنین شهرهای مهم کشور، مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی افزود: هدف از راه اندازی دفاتر مذکور، ایجاد زیرساخت های خدمات نوین پستی و افزایش نقاط دسترسی مردم به خدمات مجازی، می باشد.
مدیر عامل شرکت پست در خصوص خدمات قابل ارایه در این دفاتر نیز گفت: از این پس مردم می توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به انجام ثبت نام های الکترونیکی در دانشگاه ها، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی، اقدام کنند.
وی ادامه داد: خدمات کارت هوشمند سوخت، رهگیری مرسولات پیشتاز و همچنین رهگیری مرسولات بین المللی از دیگر خدماتی است که در این دفاتر به متقاضیان ارایه می شود.
محمد حسن محبیان عراقی تصریح کرد: از دیگر خدمات قابل ارایه در 707 دفتر خدمات پستی تجهیز شده می توان به، خرید الکترونیکی کتب و محصولات فرهنگی، اتصال به فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد با پست و همچنین ارسال و دریافت پست الکترونیکی و فکس اشاره کرد.
وی در خصوص زمان اجرای این پروژه نیز اظهار داشت: پروژه تجهیز و راه اندازی 707 دفتر خدمات بر خط پستی از سال گذشته آغاز و با هزینه ای حدود 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام
۱۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۳۷۴

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید