اخبار

مهندس مهری در شورای اداری پست استان مرکزی تاکید کرد: استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته در راستای تحقق خواست مشتریان

مهندس مهری در شورای اداری پست استان مرکزی تاکید کرد:  استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته در راستای تحقق خواست مشتریان
مدیر عامل شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست استان مرکزی گفت: اگر می خواهیم شرکتی پویا و سود ده داشته باشیم باید تفکر همکاران در جهت استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته، خواسته های مشتریان و براساس نیاز های واقعی آنها باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس مهری، در این جلسه که مدیران و کارشناسان اداره کل پست استان مرکزی حضور داشتند، با قدردانی از تلاش های کارکنان پست استان مرکزی بر اهمیت موضوع سرعت، دقت و کیفیت درارائه خدمات پستی تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به اساسنامه جدید شرکت و ورود دو اپراتور جدید به منظور ارائه خدمات پستی به مردم افزود: با ورود دو اپراتور بحث انحصار از پست برداشته شده و یک حالت رقابت جهت ارائه خدمات به وجود خواهد آمد.
مهندس مهری جوانگرایی و نگاه های نو و استفاده از قابلیت های بالقوه همکاران را در راستای پیشبرد اهداف شرکت حائز اهمیت دانست و برکاهش هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات تاکید کرد.
مدیرعامل پست ادامه داد: دراین رقابت مباحث کاهش هزینه ها، کیفیت و سرعت درانجام خدمات پستی مطرح خواهد شد و پست می بایست خود را از هر لحاظ آماده کند.
مهندس مهری خاطر نشان کرد: مشکل شرکت درحال حاضر هزینه بالای نیروی انسانی و عدم استفاده  بهینه از این نیروی بالقوه است که می طلبد دراین خصوص چاره اندیشی اساسی صورت بگیرد.
وی رویکرد پست در کشورهای توسعه یافته را حرکت در جهت ارائه کالا، اسناد، پست لجستیک و تجارت الکترونیک عنوان کرد و با اشاره به این رویکرد اساسی افزود: ما باید به سمت این گونه خدمات حرکت کنیم و در این زمینه می بایست زیرساخت های مورد نیاز را فراهم نماییم.
مهندس مهری در ادامه با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی قوی بر مبنای کد پستی ده رقمی، اعتقاد به وجود کدپستی را به عنوان یک اعتقاد قلبی در وجود همکاران دانست و تصریح کرد: تا زمانی که ما خودمان به این باور و اعتقاد نرسیم، نمی توانیم از دیگران انتظار داشته باشیم.
رئیس هیئت مدیره با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی بخش توزیع به رویکرد این شرکت در استفاده از نیروهای خبره و تحصیل کرده دراین قسمت اشاره کرد و هدف  آن را ایجاد ماموریت های تازه در آن بخش دانست.
مدیرعامل، افزود: بخش توزیع می بایست با ظاهری آراسته و با پوشش مناسب هر فصل درجامعه حاضر شود و دراین راستا تحویل پکیج نامه رسانی و موتور سیکلت و همچنین لباس های متحدالشکل بهتر و آراسته تر در دستور کار قراردارد.
هادوی مدیرکل دفترعملکرد و کیفیت نیز در سخنانی بخش توزیع را نقطه قوت ارائه خدمات شرکت برشمرد و با تاکید بر سرمایه گذاری جدی در بخش توزیع آن را در راستای اهداف شرکت دانست.
وی بحث پیگیری شکایات مردم در خریدهای اینترنتی و مباحث دیگر را در استان خوب توصیف کرد و افزود: ما نباید اجازه دهیم که برای مردم مشکلی پیش بیاید که بخواهیم آن را پیگیری کنیم.
وی درخصوص وضعیت ترافیک، درآمد و کیفیت پست استان شاخص ها را مطلوب و رو به رشد توصیف کرد و با اشاره به عقد قراردادهای جدید و اقدامات صورت گرفته، توجه به بلوغ فکری کارکنان و شایسته سالاری را در دستیابی به  این توفبقات ضروری دانست.
براساس این گزارش چراغی مدیرکل پست استان نیز در گزارشی جامع وضعیت پست استان را تشریح کرد.
۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۰۴۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید