اخبار

مهندس مهری در روز روابط عمومی و ارتباطات :کارکنان روابط عمومی افرادی خوش فکر، کاردان و دلسوز هستند

مهندس مهری در روز روابط عمومی و ارتباطات :کارکنان روابط عمومی  افرادی خوش فکر، کاردان و دلسوز هستند
مهندس مهری در دیدار صمیمی خود با مدیران و کارکنان ادارات کل روابط عمومی و امور پست بین الملل روز ارتباطات و روابط عمومی را به آنها تبریک گفت .
به گزارش روابط عمومی شرکت پست در دیداری که در روز جاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دفتر روابط عمومی با همراهی شمولی و نجاری اعضای هیات مدیره و هفت لنگ مشاور مدیرعامل در جمع کارکنان این دفتر صورت گرفت، مدیرعامل با  تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی کارشناسان این حوزه را افرادی خوش فکر ،کاردان و دلسوز قلمداد کرد که با بهره گیری از کار تیمی  در رسیدن به اهداف سازمان در این حوزه تلاش می کنند.
رییس هیات مدیره ارتباط موثر و تعاملات سازنده بین بخشی و درون سازمانی و تفکر مدیریتی سیستماتیک را جزو خصوصیات کارشناسان روابط عمومی برشمرد و افزود: نقش روابط‌عمومی  در سازمان، راهبردی و کلیدی است، چرا که روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد .
وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط روابط عمومی از موزعین شبکه پستی کشور در خصوص پرداختی میان ماهی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی انتقال مباحث به زیرمجموعه و رساندن نظر کارکنان سطح شبکه به مدیران ارشد است از این رو که "نیروی ناراضی تولید مشتری راضی نخواهد کرد ."
مهندس مهری در این راستا همچنین به انتقال نظرات مشتریان و مردم توسط روابط عمومی در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر اشاره کرد .
شمولی نیز ضمن تبریک این روز به کارشناسان این حوزه در شبکه پستی جایگاه روابط عمومی درسازمان را بسیار وسیع دانست و بیان داشت:تخصص، انگیزه و دانش، لازمه ایفای نقش اساسی روابط‌عمومی است .
عضو هیات مدیره گفت: با شناسایی و تامین نیروی متخصص و با دانش در این عرصه باید بستر لازم برای توانمندسازی و فعالیت موثر روابط‌عمومی ها فراهم شود.
مهندس مهری در ادامه با حضور در دفتر امور پست بین الملل با بیان اینکه این دفتر حوزه ارتباطات برون مرزی شبکه را برعهده دارد روز ارتباطات و روابط عمومی را به آنها تبریک گفت.
وی بر استفاده بهینه از فرصت به وجود آمده در پسا برجام در راستای توسعه تجارت الکترونیک با دیگر کشورها تاکید کرد.
مدیر عامل همچنین خواستار یافتن راهکارهایی به منظور استفاده آسان مشتریان بین المللی از سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی پست کشورمان شد.
رییس هیات مدیره با تاکید بر توجه ویژه به موضوع توسعه پست لجستیک اظهار داشت: ضروریست مطالعه و بررسی همه جانبه در خصوص توسعه سرویس های جدید با ارزش افزوده در ادارات پست دنیا صورت گیرد و نتایج آن با هدف راه اندازی و ارائه سرویس های نوین به مشتریان منتشر و در اختیار مدیران شبکه قرار گیرد.
مهندس مهری در پایان بر حضور فعال در کنگره 2016 استانبول و اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری موفق کنگره 2017 آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۶۵۵

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید