اخبار

نشست پست با دفاتر پیشخوان و مشتریان کلان اداره کل پست استان قزوین

نشست پست با دفاتر پیشخوان و مشتریان کلان اداره کل پست استان قزوین
مهندس مهری رییس هیات مدیره ومدیرعامل درادامه سفر یک روزه خود به استان قزوین با دفاتر پیشخوان دولت و مشتریان کلان اداره کل پست استان قزوین نشست صمیمانه برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پست، مهندس مهری در این نشست ضمن ارج نهادن به تلاش های این دفاتردرهمکاری با پست تغییر رویه وتغییر بازارکار این دفاتر را الزامی دانست وافزود: تلاش میکنیم سازمان ها خدمات قابل واگذاری خودرا به دفاتر وپست واگذار کنند.
مدیرعامل با تاکید بر این نکته که دفاتر پیشخوان وپست باید درکنار هم باشند نه در مقابل هم همسو بودن سیاست های دوطرف را در این راستا ضروری دانست.
درادامه نشست مشترک مدیرعامل با مشتریان کلان پست استان برگزار شد. در این نشست که با حضور مدیران کل ثبت واحوال، ثبت واسنادواملاک، امورمالیاتی وهمچنین مدیران دو شرکت کاچیران وپویا چرخ برگزارشد رییس هیات مدیره ضمن قدردانی از حسن انتخاب این سازمان ها وشرکت ها در سپردن خدمات خود به شبکه پستی کشور این نگاه ارزنده را مرتبط با توسعه ارائه خدمات به مردم دانست وافزود: درحال حاضر پست بازوی توانمند دولت به شمار میرود که باتوجه به اعتماد مردم به این مجموعه سازمان ها میتوانند با خیال آسوده خدمات خود را به شبکه پستی بسپارند .
 وی انعطاف در شبکه پست را لازمه همکاری با سازمان های خصوصی ودولتی عنوان کرد و گفت: پست همیشه آماده ارائه خدمات نوین به مشتریان کلان است.
درادامه از سوی مهری مدیرعامل شرکت پست لوح تقدیر به مشتریان کلان اداره کل پست استان قزوین اهداشد.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۴۴
تعداد بازدید : ۵۶۵

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید