اخبار

نشست معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با کارکنان برگزار شد

نشست معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با کارکنان برگزار شد
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست با کارکنان وزارت، گفت: باید درصدد حل مشکلات بود و با پرهیز از پرداختن به گذشته، مهندسی خوبی روی داشته ها کرد و به احیای فرصت ها همت گمارد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس راسخ، اظهار داشت: برای داشتن شهروند خوب باید در ابتدا کارمند ومدیر خوبی بود.
وی با اشاره به شرایط و الزامات کاری نیروی انسانی، بر رفع مسایل درمانی و رفاهی آنان تاکید کرد.
راسخ در ادامه با تقدیر از سعه صدر همکاران در تحمل عملیات عمرانی و بهسازی محیط و تاسیسات، افزود: در این مدت در بخش مالی و مدیریت سبز نیز رتبه های خوبی را در بین دستگاه های دولتی اخذ کردیم که افتخار آن متعلق به تمامی کارکنان  است.
وی همچنین با تاکید بر پرورش نیروهای مستعد برای امر مدیریت، از پیگیری بحث انتصابات بانوان خبر داد و گفت: این مساله حتما مد نظر قرار خواهد گرفت.
راسخ در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز مجموعه پرداخت و گفت: در سال 94 بحث خوبی در آموزش داشتیم که در سال  95 ادامه می یابد.
وی با تاکید بر ایجاد فضای مناسب جهت ارایه سرویس مطلوب به مردم، ابراز امیدواری کرد که در دوران کاری آثار و خاطره خوبی از خود به جا بگذاریم.
گفتنی است در پنل مدیریتی برگزار شده، تمام مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت به بیان اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند و این جلسه با پرسش و پاسخ پایان یافت.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۷:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۵۸۶

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید