اخبار

دریافت شکایات کارکنان ومشتریان ازطریق سایت شرکت ارتباطات زیرساخت

دریافت شکایات کارکنان ومشتریان ازطریق سایت شرکت ارتباطات زیرساخت
اداره کل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی دریافت شکایات همکاران ومشتریان این شرکت را ازطریق سایت شرکت ارتباطات زیرساختwww.Tic.irدارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت ، « اسد اله همتی » مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات  این شرکت  در ادامه افزود:  همچنین امکان دریافت انتقادات وشکایات ازطریق نمابر88463675 ویا به صورت حضوری  نیز فراهم شده است .
 همتی در ادامه گفت: علاوه براین لینک سایت سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت« سامد» و همچنین لینک سایت سازمان بازرسی کل کشور ، بر روی سایت شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارد و هموطنان می توانند از این طریق نیز شکایات ویا درخواست خود را مطرح و پیگیری کنند.
وی افزود: سعی مابراین است که در اسرع وقت به شکایات دریافتی رسیدگی ونتایج را به افراد اعلام کنیم اما اگراین شکایت زمان بر بود،در پاسخ به پیگیری آنان مراحل پیشرفت کاررابه افراد گزارش می دهیم تا به آنان اطمینان دهیم که مشکل آنان درحال پیگیری است.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۰۳۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید