اخبار

استانداردهای خدمات پستی در رگولاتوری تدوین شد

استانداردهای خدمات پستی در رگولاتوری تدوین شد
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری از تدوین ۲۷ استاندارد پستی برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق عباسی شاهکوه گفت: ۲۷ استاندارد پستی شامل پست خدمت آگهی تحویل (دو قبضه)، تحویل در مقابل دریافت بها، قبول مرسوله از مقر فرستنده، پست جواب قبول، خدمات قراردادی پستی، امانات پستی خارج از اندازه، پست مستقیم، پاکت‌های پستی- ویژگی‌ها و روشهای آزمون، پست پیشتاز، مرسولات اکسپرس، پست مالی، امانات شکستنی، پست فیزیکی الکترونیکی، بیمه پستی، خرید و فروش اینترنتی، پست مرسولات حاوی مواد نشتی و ریزشی (مایعات)، پست لجستیک، پست نامه‌های عادی، امانات پستی، صندوق پستی شخصی، پست مطبوع، پست تبلیغ، پست نامه‌های ثبتی، پست رستانت، کرایه در مقصد (پس کرایه)، پست ویژه بین شهری و پست خدمات پیکی ویژه از جمله استانداردهائی است که از سوی رگولاتوری تدوین شده و از سازمان ملی استاندارد ایران کد ملی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به این که براساس اساسنامه، تدوین استانداردهای ملی مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و پیشنهاد آن به مراجع مرتبط (سازمان ملی استاندارد ایران) و اعمال استانداردها، ضوابط و نظام‌های کنترل کیفی و تائید نمونه تجهیزات در ارائه خدمات و توسعه و بهره‌برداری از شبکه‌های مخابراتی، پستی و فناوری اطلاعات در کشور به عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی است افزود: استانداردهای خدمات پستی بر روی پورتال سازمان ملی استاندارد ایران در بخش فهرست استانداردهای ملی بارگذاری شده است.

 

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۲۳۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید