اخبار

عضو هیات مدیره شرکت پست: هوشمندسازی، پیش نیاز ایجاد پست نوین است

عضو هیات مدیره شرکت پست: هوشمندسازی، پیش نیاز ایجاد پست نوین است
عضو هیات مدیره شرکت پست گفت: باید با نهادینه سازی فرهنگ هوشمندسازی در تمامی مجموعه، خدماتی نوین متناسب با نیازهای روز جامعه ارایه کنیم.

 

به گزارش مرکز  روابط عمومی  و اطلاع رسانی  وزارت  ارتباطات، شیوا زاد در نشست تبیین سیاست های شرکت پست در سال  94 استان خراسان شمالی به  ارایه تحلیلی از وضعیت و جایگاه پست در کشورهای مختلف جهان و اهمیت آن در توسعه جوامع، پرداخت  و ضمن تبیین ویژگی های پست هوشمند، برنامه ها و سیاست های شرکت پست را بیان  کرد.

وی به  زیرساخت های مهیاشده توسط پست، اشاره کرد و ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیکی و دسترسی آسان مردم به این خدمات بدون نیاز به مراجعه به واحدهای پستی، از برنامه های سال جاری شرکت پست جمهوری اسلامی و مورد تاکید مقام عالی وزارت است.

شیوازاد با تاکید بر این که هوشمندسازی بایستی در بدنه مجموعه نهادینه  شود؛ اظهار داشت: با توجه به جایگزینی پست نامه ها در دنیا با خدمات نوین و پیشرفت فناوری های ارتباطی اگر اقدام به هوشمند سازی نکنیم از بخش های خصوصی در ارایه خدمات الکترونیکی و مورد نیاز مشتریان عقب خواهیم ماند .

وی هوشمند سازی را برای پست ضروری برشمرد و ادامه داد: می بایست با تفکر و هوشمندی ، مشتریان را به استفاده بیشتر از خدمات پستی ترغیب و توانمندی پست را در ارایه مختلف خدمات جامعه اثبات کنیم.

عضو هیات مدیره  پست گفت: به منظور سرعت بخشیدن به هوشمندسازی مجموعه، نگرش کارکنان به خدمات دارای ارزش افزوده باید تغییر یابد .

معین استان خراسان شمالی در این جلسه تصریح کرد: توسعه خدمات الکترونیکی و دسترسی آسان مردم به این خدمات بدون نیاز به مراجعه به واحدهای پستی از برنامه های  اساسی شبکه پستی در سال جاری می باشد .

شیوازاد یادآور شد: دستگاه های دولتی به منظور برون سپاری خدمات به دنبال بستر مناسبی برای ارایه خدمات خود  هستند و در این حوزه اگر بتوانیم رقابت موثری با بخش خصوصی داشته باشیم می توانیم در جلب و ارایه خدمات موفق باشیم .

وی ادامه داد: برنامه هوشمندسازی شرکت در سال جاری حول سه محور هوشمندسازی سازمانی،سرویس ها و خدمات و تخصیص بهینه منابع دنبال می شود و با طرح های جدید و ماندگار می توانیم وجهه پست را در جامعه ارتقا دهیم .

شیوازاد بر حضور پررنگ تر کارکنان منعطف و پاسخگو در مجموعه  تاکید و اظهار امیدواری کرد: با تفکرات جمعی و تشریک مساعی بتوانیم از شیوه های سنتی عبورکنیم.

عضو هیات مدیره پست، خاطرنشان کرد: مشتری آینده ما دولت الکترونیک  است که بایستی با هوشمندی و با استفاده از نیروهای فعال در بخش فاوا در تسریع و بهنگام سازی شبکه در این حوزه اقدامات موثری صورت گیرد

وی با اشاره به نقش کلیدی کارکنان در ارتقای مجموعه افزود: کارکنان باید بدانند با توجه به ساختارهای جدیدی که باز تعریف شده است درسود و زیان استان خود دخیل  هستند و با همت و تلاشی مضاعف می توانند راه همواری را برای نیل به اهداف مورد نظر ایجاد کنند.

شیوازاد با اشاره به نقش مهم بخش توزیع در شبکه ادامه داد: با نگاه جدی به حوزه توزیع شاهد تغییر چشمگیر چهره موزعین از نظر لباس و تجهیزات تا یک ماه آینده خواهیم بود که با آراستگی مطلوب به درب منازل مراجعه کرده و چهره مناسبت تری را در جامعه از پست نشان خواهند داد .

عضو هیات مدیره از سرویس خرید و فروش اینترنتی به عنوان یکی از سرویس های راهبردی و مهم شرکت نام برد و عنوان کرد: افزایش کیفیت توزیع این خدمت بسیار ضروری  است که با توجه به مدل کسب و کار هوشمند در این سرویس و سایر سرویس های دارای ارزش افزوده باید کانال های توزیع را استانداردکرد.

وی  ادامه داد: برای توسعه این سرویس باید از تبلیغات مناسب و تاثیر گذار استفاده  کرد و شناخت مشتریان آینده و مشتریانی که شرکت را به خوبی درک می  کنندباید در این مدل تعبیه شود.

در پایان نیز از رییس اداره باجه های مرکز استان به عنوان واحد برتر  و همچنین از مدیران کل سازمان هایی که بیشترین تعامل و همکاری با پست استان داشتند تقدیر شد .

نشست تبیین سیاست های شرکت پست در سال  94 استان خراسان شمالی با حضور شیوازاد، عضو هیات مدیره شرکت پست، مدیران کل ثبت احوال وثبت اسناد و املاک ، بیمه سلامت، آموزش فنی وحرفه ای و بانک کشاورزی، کاملی مدیرکل پست،معاونین، روسای ادارات ستادی و اجرایی و کارشناسان پست استان برگزار  شد.

 

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۴۴۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید