اخبار

مهری: کیفیت درشرکت پست، مترادف اعتماد و رضایت مردم است

مهری: کیفیت  درشرکت پست، مترادف اعتماد و رضایت مردم است
مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای راهبری کیفیت گفت: کیفیت درشرکت پست، مترادف اعتماد و رضایت مردم است.

به گزارش  مرکز روابط عمومی  و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای راهبری کیفیت که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران و معاونین ستادی و اجرایی برگزار شد گفت:کیفیت مترادف اعتماد و رضایت مردم است و مادامی که مرسوله ای از دیگر مبادی نظیر فرودگاه ها و ترمینال ها ارسال نشود، خود پستچی گری به حداقل ممکن برسد و دفاتر پستی مملو از مشتری باشد؛ این بدان معناست که کیفیت ارتقا یافته است.

وی در تشریح کیفیت  گفت:کیفیت چیزی جز کاهش سرعت سیر، ساده سازی فرایندها ، کاهش قیمت و سالم رساندن مرسوله نیست.

رییس هیات مدیره با بیان این که خواسته مشتری سهولت، روانی و اطمینان است خاطرنشان کرد:مشکلات کیفیت ،ساختاری و سیستمی بوده و از دیرباز گریبانگیر شبکه بوده است.

مهندس مهری ضمن تاکید بر این که باید تغییر نگرش در تمامی لایه های شرکت جاری و ساری  شود؛ عنوان کرد: برای نیل به وضعیتی پایدار باید فرهنگ تغییر نزد همه نهادینه و دغدغه تمام مجموعه کار و تلاش باشد.

وی بازنگری کیفیت را به منظور حفظ بازار و ترافیک پستی ضروری برشمرد و گفت: شبکه به شدت نیازمند ارتقای کیفیت است و کیفیت به عملکرد شبکه بستگی دارد.

مدیرعامل در همین راستا بر راه اندازی آزمایشی پست رستانت و توزیع نقطه به نقطه به ویژه در مراکز شهرهای بزرگ،آسیب شناسی مباحث کیفیت، نظارت و کنترل های مستمر بخش ها، پی گیری دلسوزانه و با جدیت  و همچنین سنجش رضایت مشتریان تاکید کرد.

وی طبقه بندی مرسولات را به منظور افزایش سرعت سیر مهم ارزیابی کرد و گفت: ضروری است برخی مرسولات به ویژه امانات براساس نوع و درجه اهمیت طبقه بندی شده تا فرایند ارسال آنها ساده سازی و تسهیل شود.

رییس هیات مدیره با اشاره به این که به مسائل از منظر مشتری نگریسته شود افزود: در زمینه برگشتی ها و بی ترتیبی ها ریشه یابی اساسی صورت گرفته و شیوه های ارزیابی نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار تدوین و ابلاغ شرح وظایف متصدیان مبتنی بر کیفیت و مشتری مداری، ارایه آموزش های متناسب با نیازهای روز به متصدیان و ادغام برخی واحدهای اجرایی در جهت سرعت سیر مرسوله و کاهش صدمه و آسیب به مرسولات شد.

مهندس مهری تبعیض و بی عدالتی را از آفت های شبکه خواند و تاکید کرد: کارکنان باید بدانند با کار و تلاش بیشتر، دریافتی های آنها نیز افزایش خواهد یافت.

وی از حاضرین خواست تا در جلسه آتی شورا راهکارها و الزامات با زمان بندی مشخص مطرح و ارایه  شود.

تشکیل کارگروه ممیزی مرسولات و استقرار آن در مرکز مکانیزه و ارایه گزارش در جلسه بعدی شورا دیگر خواسته رییس هیات مدیره بود.

براساس این گزارش، گزارشی از عملکرد شورای راهبری کیفیت از سوی انصافی مدیرکل مدیریت عملکرد و کیفیت ارایه شد.

همچنین سایر حاضرین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در زمینه ارتقای کیفیت خدمات پستی و مشکلات موجود  پرداختند.

۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۴
تعداد بازدید : ۷,۶۱۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید