EN جستجو جستجو 1.نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 2.نحوه اطلاع رسانی درباره مدت زمان انجام کار خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 3.به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادات خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 4.نحوه پاسخگویی و پیگیری وضعیت درخواست ها خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 5.دقت کارشناسان مربوطه در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 6.تعداد دفعات پیگیری جهت دریافت خدمت خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 7.تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 8.احساس رضایت از کل خدمات دریافت شده خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 9.میزان اعتماد خدمت گیرنده از رفع مشکل و رسیدگی به شکایات در صورت بروز مشکل یا ارائه شکایت خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد 10.سرعت مناسب دریافت خدمت خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد