پرش به محتوای اصلی

1.نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار




2.نحوه اطلاع رسانی درباره مدت زمان انجام کار




3.به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادات




4.نحوه پاسخگویی و پیگیری وضعیت درخواست ها




5.دقت کارشناسان مربوطه در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد




6.تعداد دفعات پیگیری جهت دریافت خدمت




7.تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت




8.احساس رضایت از کل خدمات دریافت شده




9.میزان اعتماد خدمت گیرنده از رفع مشکل و رسیدگی به شکایات در صورت بروز مشکل یا ارائه شکایت




10.سرعت مناسب دریافت خدمت